Здравейте колеги
Ще започна темата си малко от далеко още преди 1 година когато седнах от 33-ката в 155-цата си казах "Олеле колко е нестабилна" но си го обясних с по високия център на тежестта и други такива глупости но лятото на 2008 ходих при 4-ма различни майстори по качвания според тях всичко е ок на 100%. Реших че ще си купя два задни амортисьора и всичко ще е ок, е направих го като си купих два нови маслени амортисьора еднодействащи и когато отидох да си взема колата от майстора тои ми каза "момче не те разбирам защо сменяш оригиналните ти газови двойнодействащи с тези маслени боклуци сега колата ти е още по мека отзад и съответно ще е още по нестабилна,ако не ти харесва така върни се обратно и ще ти върна старите..." така се и случи колата стана като пияна 1000км по късно си върнах всичко по старо му. Продължих да си карам нестабилната кола до миналата седмица когато в раздела на нашия форум "продава" не излезе обява че се продава цяло окачване от Ку4-ка (според колегата окачването било по ниско от на стандартна 155-ца и много по стабилно)колегата ми прати предни,задни пружини и 4 амотрисьора. Е реших първо да монтирам само отзад за да изчезне най после гадната нестабилност, пружините се оказаха еднакво високи но ок ку4-ката бяха по дебели и понеже амортисьорите които ми пратиха не стават за нищо сложих моите стари защото били перфектни. Резултата бе следния колата или е със същата височина или малко по висока отзад и отново е мека, баси филма направо откачам. Нямам нищо против височината но стабилността е ужасна.
Сега в главата ми се случват лоши неща и ми идват лоши мисли какво да правя?
1 вариант: да се направя на голфаджия и да отрежа по една навивка от задните пружини(или половин навивка)
2 вариянт: да дам на един келеш двата маслени амотрисьора които не ми трябват за нищо и да ги напълни с гъсто масло примерно М10Д или трансмисионно(момчето си разбира от работата) и да си запазя нормалната височина на пружините
3 вариянт: да сложа стартото окачване и да се моля всеки път като влизам в завой
Предното изобщо няма смисал да го слагам на този етап защото там вече пружините са с по една навивка по къси и алфата ще се надупи много и ще търси мравки по земята.
Колеги моля за помощ кажете вашите мнения и предполагам как някои от вас ще си кажат абе тоя с 1.9ТД голям състезател до дава не е така колеги просто искам да се возя в една стабилна на пътя кола и само да кажа че имам и Пасат Б3 комби 1,9ТД които е в пъти по стабилен от алфата което ме навежда на мислите че не се подзирам излишно и не мисля че е нормално.
И така благодаря на всички предварително и ПОЗДРАВИ !!!
Ще започна темата си малко от далеко още преди 1 година когато седнах от 33-ката в 155-цата си казах "Олеле колко е нестабилна" но си го обясних с по високия център на тежестта и други такива глупости но лятото на 2008 ходих при 4-ма различни майстори по качвания според тях всичко е ок на 100%. Реших че ще си купя два задни амортисьора и всичко ще е ок, е направих го като си купих два нови маслени амортисьора еднодействащи и когато отидох да си взема колата от майстора тои ми каза "момче не те разбирам защо сменяш оригиналните ти газови двойнодействащи с тези маслени боклуци сега колата ти е още по мека отзад и съответно ще е още по нестабилна,ако не ти харесва така върни се обратно и ще ти върна старите..." така се и случи колата стана като пияна 1000км по късно си върнах всичко по старо му. Продължих да си карам нестабилната кола до миналата седмица когато в раздела на нашия форум "продава" не излезе обява че се продава цяло окачване от Ку4-ка (според колегата окачването било по ниско от на стандартна 155-ца и много по стабилно)колегата ми прати предни,задни пружини и 4 амотрисьора. Е реших първо да монтирам само отзад за да изчезне най после гадната нестабилност, пружините се оказаха еднакво високи но ок ку4-ката бяха по дебели и понеже амортисьорите които ми пратиха не стават за нищо сложих моите стари защото били перфектни. Резултата бе следния колата или е със същата височина или малко по висока отзад и отново е мека, баси филма направо откачам. Нямам нищо против височината но стабилността е ужасна.
Сега в главата ми се случват лоши неща и ми идват лоши мисли какво да правя?
1 вариант: да се направя на голфаджия и да отрежа по една навивка от задните пружини(или половин навивка)
2 вариянт: да дам на един келеш двата маслени амотрисьора които не ми трябват за нищо и да ги напълни с гъсто масло примерно М10Д или трансмисионно(момчето си разбира от работата) и да си запазя нормалната височина на пружините
3 вариянт: да сложа стартото окачване и да се моля всеки път като влизам в завой
Предното изобщо няма смисал да го слагам на този етап защото там вече пружините са с по една навивка по къси и алфата ще се надупи много и ще търси мравки по земята.
Колеги моля за помощ кажете вашите мнения и предполагам как някои от вас ще си кажат абе тоя с 1.9ТД голям състезател до дава не е така колеги просто искам да се возя в една стабилна на пътя кола и само да кажа че имам и Пасат Б3 комби 1,9ТД които е в пъти по стабилен от алфата което ме навежда на мислите че не се подзирам излишно и не мисля че е нормално.
И така благодаря на всички предварително и ПОЗДРАВИ !!!

Comment